April door mijn Instagram lens.

Thursday, May 04, 2017



In april 

hing ik voornamelijk de keukenprinses uit.
Ik kreeg namelijk een tijd geleden de diagnose van PDS (Prikkelbaar darm syndroom - waar nog een blog over volgt). Ik maakte vegetarische satés met gebakken aardappels en groentje, pizza en een quiche met tomaatjes en mozzarella.

zei ik foert tegen de mening van anderen.
Ik kocht mijzelf een leuke haarband, verving mijn neuspiercing met een ring en ik droeg gewoon lekker waar ik zin in had. Love me or hate me. 

Ging ik naar de carnavalstoet verkleed als sneeuwwitje
maar mijn outfit paste niet in het kotje voorzien op deze screenshot van instagram. Dus als je de echte foto wil zien zal je hier moeten klikken. 

nam ik een me-time moment
Ik ging in een heerlijk bubbelbad met een boek en sloot mij even af van de wereld. 
(eindelijk! Ik ga nog serieus mogen lezen als ik mijn einddoel wil halen dit jaar.) 

hield ik eindeloze knuffelsessies met mijn intussen bejaarde Mien The Queen. 
De arme schat kreeg te horen dat ze artrose heeft en dus vanaf nu elke dag medicatie moet nemen.
Prins Milo werd ook uitgebreid geknuffeld.  

En was ik voor het eerst in acht maand nog is te horen op de radio.
Ik draaide samen met Gunther drie uur lang plaatjes voor het goede doel.
Ik was deel van een marathon voor kom op tegen kanker en we zamelde met ons allen liefst 3000 euro in en ik genoot ontzettend van mijn presentatie. 

knuffelde ik ook veel met puppy Charlie.
Voor zij die niet mee zijn. Puppy is van de jongste zus.

En ik probeerde mijzelf weer in stukken te plooien, 
met eindeloze Yoga-Sessies.
Af en toe heb ik daar heel veel nood aan na die lange dagen in Colruyt. 




You Might Also Like

0 Comments

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)