LIJSTJE: Dingen die schaamteloos toegelaten zijn

Monday, May 08, 2017




Om je telefoon in de toilet pot te laten vallen. 
Even ter mijne excuus: de zakken van een vrouwenjeans vooraan zijn gewoon onbestaand, waardoor ik mijn telefoon wel achteraan moet steken. Ik kan toch moeilijk heel de dag met een handtas rondlopen in mijn eigen huis. Dat was dus de fout van de kledingproductie, niet de mijne. 

Om fier op jezelf te zijn wanneer je na vier jaar rijden eindelijk achteruit durft parkeren. 
Oké, ik stond wel een beetje scheef, maar schoon scheef is ook niet lelijk.

Een boek van de bibliotheek onbewust te gijzelen
omdat je niet meer wist dat je dat in je bezit had. Hallo boete!
Om lopen voor een trein mee te rekenen in je dagelijkse fitness.
Ik heb toch gelopen, dus dat zijn hoeveel sportpunten? 

Om steeds te zeggen dat je dringend moet sparen

Maar dan nog steeds onnodige prullen in de action blijft kopen, 
terwijl een autoraam en laptop wachten op herstel.


Dat je to-do lijstjes maakt op er uiteindelijk niets mee te doen 
gewoon omdat je te lui bent.

Om crisishuilbuien te hebben. 
Ik kan er toch ook niets aan doen dat mijn hormonen af en toe tilt slaan.

Om stiekem naar een collega te staren 
Vooral naar zijn schoon ogen en misschien stiekem ook zijn poepeke

Om 13 reasons why wel een goede serie te vinden,
 Terwijl iedereen zegt van niet.
om mensen in je gedachten veel pijn te laten lijdenGewoon omdat zij jou ook kwetsen en dat nog leuk vinden ook.
Maar natuurlijk doen we dat niet echt hé.
---










You Might Also Like

1 Comments

  1. heel veel herkenning! behalve bij het toiletvoorvalletje (hout vasthouden) en ook niet bij 13 reasons why. Sorry, never gonna happen, hate it!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)